seri 1 sama

ari ahad aritu sangat beraktiviti. bangun pagi (xde la pagi sgt), nak wat breakfast. igt nak wat nasik goreng. then nampak ade terung sebijik. so igt nak nak wat lauk.goreng kicap ngan ikan bilis(resepi taram je) makan ngan nasik putih. pastu ade serunding udang kering yang aku bawak khas dari perak. cehceh. xde la best sgt. serunding daging lagi best.

dalam kul 2, gi mines ngan lyana. aku gi beli charger,hard disk,black blouse & white belt (ni kunun2 nak pakai ngan skirt putih utk xmas party esok..hehe). lagi beli ape eh? makan kat kfc. pastu gerak gi jusco lak. kaki aku lenguh gile x terkata la.owh.bli wallet gak! aku skrg dah berwallet. setelah nak dekat 4 bulan xde wallet.pape pon,aku dah terasa pokai neh.huhuh.wallet je baru,,duit tarak.

lyana drop aku kat bus stand kat komuter serdang tu dlm kul 10.aku tunggu punye tunggu bas xde.last skali naek teksi kul 11suku ngan 3 org dak skolah yg nk gi dengkil.kene bayo rm20.pakcik teksi yg kerek!

sampai umah kul 1130.mandi.kuar gi tgk bola! arsenal seri ngan liverpool. sambil makan food yg bapak x best.nasik ayam cili yang manis.leh trime x?? abes bola,ngan perut keras kekenyangan, gi kinja2 kat court.men basketball lak.gile ah.rasa nak termuntah pon ade time tu.tp maen gak.pastu peluh x leh kire la.takung mau 1 baldi kot.balik tu kul 4 kot.mandi.trus pengsan. pagi isnin bangun lenguh 1 badan. rasa tanak gi ofis gile2 ah. tp gi gak. huhu.

ni ari ahad punya cerita ari selasa baru update. ape nak jadi.

0 comments

Make A Comment