gong xi fa cai

seronot setelah last wik bos2 aku gi bercuti ke phuket + gandhi (bkn nama sebenar) mc selama 2 hari, aku berkesempatan utk mengular kat ofis.sebnarnya wat je keje.tp tanpa pressure.best btol.dah lama x update blog dgn cerita2 terbaru.last post tu,my lai massacre tu,aku terjumpa kt wiki.mula2 baca pasal barack obama,melalut ke perang vietnam.tahape2.
cerita terbaru,,hmm,,tatau nak cite pe.just skarang ni aku maken happy.& aku xtau camne nak express kehappyan aku kat sini.cuba2 utk mengurangkan berat badan kerana semenjak menjadi happy ini berat badan aku telah bertambah.ni mesti sebab slalu makan di tengah malam.ini la yang slalu dijadikan topik perbualan oleh kaum hawa.gemok!ok.kita tinggalkan topik ini.busan sungguh.

rakan sekolah rendah aku berkahwin isnin aritu.celebrate skali ngan CNY.pandai ko pilih tarikh mizi.anyway,aku sebnarnya dah x jupe dia dah lepas skolah dlu.nama je sekampung.lama giler tuh.10 tahun?12,13?papepon,dia dah kawen skarang.wife dia cantik.jeles la plak aku tgk.eh..bkn jeles.aku rs dia xptt dpt wife yg cantik cam tu.ehh..ke,,wife dia tu pttnya leh dpt yg lg hensem dari dia?mcm tu la.jahat x?wahaha.kenduri kawen dia tu dah jadi tmpt reunion dak skolah rendah.meriah gak la.tp aku jupe girls je.sbb gadis2 seperti kami lepak kt dalam rumah.stand by depan pelamin.wahaha.


dadai,,gudluck ngan pencarian kerja baru.aku pun rasa x worth it ko duk situ if bos ko x appreciate ko. jgn pk sgt. mesti berani sbb ko x wat salah. last skali,jgn skip makan.(sbb aku xmau gemuk sorg2..wahaha) :p

5 comments

Make A Comment